Iepazīstieties ar EDM Lights ekspertu

Mūzika ir tikai viena daļa no tiešās EDM pieredzes. Lai radītu pieredzi, kas pilnībā aizrauj fanus, jums jāpārsniedz tas, ko viņi dzird, un jākoncentrējas uz to, ko viņi redzēs.

Šeit nāk Stīvs Lībermans. Viņš pirmo reizi tika iepazīstināts ar skatuvi, tīrot brilles naktsklubā Hamptonos 1986. gadā. Šodien viņš bija liecinieks festivālu uzplaukumam un ir kļuvis par labāko EDM gaismu ekspertu nozarē, strādājot pie tādiem festivāliem kā Coachella, EDC, Insomniac un Ultra un to vizuālā noformējuma.

edm-gaismu-izcilība

EDM koncertu skatuves dzimšana

Lībermans atradās Ņujorkā, kad ap 1990. gadu raves sāka gūt popularitāti. “Mani draugi Ņujorkā izgaismoja pazemes nelegālos pasākumus,” viņš saka. “Īpaši labi to atceros. Viņi sarīkoja izstādi pamestā noliktavā Manhetenas ziemeļrietumu pusē. Mēs iegājām iekšā, un ēkas iekšpusē bija pamestas automašīnas. Ballīte notika divas stundas, tad ugunsdzēsības dienests mūs izmeta. ”

Laikmetā pirms Google Maps, Lībermans atceras enerģijas patēriņu, izmantojot telefona aptaujas, izmantojot elektrības kastes, pērkot biļetes ierakstu veikalos un saņemot pastkartes izmēra fotokopiju ar “briesmīgiem norādījumiem” uz izrādi, koncertu. Uz skatuvēm paredzētajos stendos būtu no sešiem līdz astoņiem lukturiem ar kontrolieri.

“Tas nebija pat tuvu tam, ko mēs tagad darām,” viņš saka. “Es biju iecienīts draugu lokā, jo man bija ģerbonis ar pietiekami daudz vietas, lai pietiktu mums un gaismām. Nebija iesaistīta nauda – varbūt 100 dolāri. ”

edm-koncertu-gaismas

EDM nozare aug – un rave gaismas kļūst par biznesu

Lībermana stāsts gandrīz nošķīrās no EDM 90. gadu sākumā, kad viņš sāka koledžas gaitas. Bet viņš vasarās atgriezās Ņujorkā, kur viņa draugi uzstādīja naktsklubu un skatuvju instalācijas. Drīz viņš atkal sāka nodarboties ar pazemes šovu koncertu apgaismošanu.

EDM revanša gaismas

“Pēdējā koledžas gadā man bija šī atklāsme, ka man patiešām nepatika būt studentam tradicionālajā izpratnē, katru dienu apmeklēt klases,” stāsta Lībermans. Tāpēc viņš brauca uz Manhetenu un sāka nodarboties ar EDM gaismām uz pilnu slodzi, galu galā dibinot savu uzņēmumu.

Lībermans aptuveni 10 gadus cīnījās ar plašo koncertu apgaismojuma biznesu, taču viņš nebija vienīgais, kurš bija piestiprināts pie mirgojošajām gaismām un pulsējošajiem sitieniem. EDM auga. “EDM uzspridzināja ASV,” saka Lībermans. “Viņi sāka kļūt mazliet likumīgāki, bet gandrīz likumīgi – joprojām tika slēgti.”

Drīz katrs puisis, kuram patika tehno, uzskatīja, ka viņš ir aizrautības veicinātājs, stāsta Lībermans. Rietumu krasta aina eksplodēja. Viņš strādāja tādos festivālos kā Miami’s Ultra – tajā laikā pludmalē bija 5000 cilvēku, tagad – 50 000.

EDM Norises vietas apgaismojums

Apgaismošanas stratēģija arī atšķiras atkarībā no šova. Festivāli, piemēram, Coachella, piešķir katram savu dizaina paketi, katru vakaru mainot pilnībā visu. Citi, piemēram, Insomniac, stingri ievēro festivāla nevis mākslinieku dizaina estētiku.

“EDM apgaismojums nav tikai māksla,” saka Lībermans. “Tas ir budžetu, ražošanas detaļu, laika grafika, personāla un radošuma līdzsvars.”

“Neatkarīgi no tā, vai to darām gaismas festivālos vai festivālu norises vietās, viena no labākajām lietām manā darbā ir tas, ka mums jāspēlējas ar visām jaunajām rotaļlietām, jāizklaidē cilvēki un jārada jauna pieredze,” saka Lībermans.

Lībermans nav tik daudz jauno koncertu tehnoloģiju karsējmehānisms, kā veterāns un tehniķis, kurš uzskata, ka labākie jaunievedumi ir vienkārši esošās tehnikas izmantošana jaunos veidos.

“Aizraujoša nav jaunā tehnoloģija; aizraujoša ir vecu tehnoloģiju izmantošana un izpilde jaunis veidod, ”viņš skaidro. “Spoguļbumba ir visikoniskākais aprīkojums, ko ievietot telpā. Svarīgs ir tikai tas, kā jūs to izmantojat. Tas, kas mani interesē, ir kā pieejamo tehnoloģiju izmantot jaunā un novatoriskā veidā.”